Post by jabukurtoughstyl on Mar 8, 2022 15:14:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kabal ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kabal IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker poeng ▞▞▞
▞▞▞ Kabal 2022 version ▞▞▞
Det fungerer virkelig hjernen
Solitaire ไพ่ tjev
synes det er veldig avslappende å spille og nyt det
Det er raskt og utfordrende.
Jeg spiller konstant og blir aldri lei av det. Passer tiden uansett hvor jeg venter.
Ikke lett
Nunbers for små
Jeg liker måten den automatisk legger kort på esshaugene sine.
Beste kabal jeg har spilt 10/10
Elsker det, men jeg liker ikke at det fortsetter å spille når det går fra "løselig til UN-løselig" Jeg hater å måtte gå bakover og deretter gå fremover for å finne ut nøyaktig når det blir uløselig OG så velge et annet spill. Mye bortkastet tid på å gjøre det. Kan ikke tro at ingen andre har sagt noe om det. Takk
Bra spill, jeg liker å spille det.
Leo's Fortune ผจญภัย ett
Solitaire Kartu jtjq
Gode apper
Så bra
Bra spilt
Til rasy for meg lol, men jeg liker å spille.keepsy sinn intakt.lol
Solitaire Kartu xrf
Jeg elsker å spille hindrer tankene mine i å tenke alt vondt i livet mitt. Jeg føler meg glad når jeg Ann spiller på spillene mine...Takk så veldig, veldig mye rett fra 💘💖💘💖💖💖💖
moro og får tankene mine til å tenke.
fone
Dette er den desidert beste i kabal, jeg elsker det.
For mange annonser
Solitaire Cartes csat
Det er et veldig additivt spill
Avslappende bra for hjernen og
mest fornøyelig. holder tankene i gang.
Likte å spille spillet.
Solitaire کارت uwi
Spill b all time it,s great Toppscore tid 1,m15,s
timer med utfordrende moro å prøve å gjøre min egen personlige tid raskere
Jds
Spill suger. Ville ikke tillate meg å bytte fra høyre til venstre hånd slik det står at det ville, og ville ikke tillate meg å spille noe annet enn vinnerhender selv om den sa at det ville velge et tilfeldig spill. Dette spillet er rettet for idioter og er ikke utfordrende i det hele tatt
Bra spill. Kan det være en "Gjennomsnittlig spilletid"
Kan ikke se det øverste kortet på rad så godt
Dette er den beste appen for en enkel og enkel kabal. Den eneste grunnen til at jeg ikke ga den 5 stjerner er at den automatisk kan flytte inn i fargene, og det er ikke det beste spillet på den tiden. Jeg liker guiden også. Den funksjonen finnes ikke i andre apper. Jeg skulle ønske jeg kunne gi den 4,5 stjerner! Takk til designer-programmereren.
Jeg har ikke fått denne til å fungere. Takk for at du ga en ny gratis kabal, men jeg kan ikke få den til å spille
Ok, men utseende og kontroll kan forbedres.
Det nye formatet er fryktelig !!!!! Hva var galt med det forrige formatet? Tallene på denne nye er for små lest. Fargen på bakgrunnen og kortene er blanke og for vanskelige å se på over lengre tid. Glem denne Solitaire-appen og finn en annen.
Morsomt og enkelt og vanedannende
Det er en utfordring og jeg liker å utfordre og bruke hendene og armene mine med å fokusere med øynene for å hjelpe meg på alle mulige måter og hjelpe meg å forstå hva øynene mine fokuserer på. Det er virkelig et godt spill å spille.
Jeg elsker kabal spilt det hele livet,!! Jeg er 83 år ung!! TKS.
Tidligere elsket å spille dette spillet, men krasjer nå når du registrerer poengsummen
Spilte hele natten uten å skjønne at klokken var 05:30. Elsker dette spillet.
Veldig bra å holde hjernen i live